*** forum.e-paznokcie.info *** Strona Główna *** forum.e-paznokcie.info ***
Forum - zdobienie i pielegnacja paznokci

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Konkurs pt. "Wiosna, wiosna, wiosna, ach to Ty!"
Autor Wiadomość
Anna 
Królowa forum


Pomogła: 3 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 395
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 9:08 pm   

potwierdzam :)
_________________
www.e-paznokcie.info
-------------------------------------------
Wyobraznia bez wiedzy moze stworzyc rzeczy piekne. Wiedza bez wyobrazni najwyzej doskonale.
Albert Einstein
 
 
 
paulina.m
Wciąż się uczę


Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 68
Skąd: Cz?stochowa
Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 9:13 pm   

Kiedy ukażą się prace ? ?

Ciekawa jestem co dziewczyny wymyśliły :D
 
 
 
Anna 
Królowa forum


Pomogła: 3 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 395
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 9:21 pm   

wyniki beda po weekendzie, wiec wtedy tez wstawie prace :)
_________________
www.e-paznokcie.info
-------------------------------------------
Wyobraznia bez wiedzy moze stworzyc rzeczy piekne. Wiedza bez wyobrazni najwyzej doskonale.
Albert Einstein
 
 
 
Sope 
Fanatyczka


Wiek: 39
Dołączyła: 04 Mar 2008
Posty: 213
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 11:20 pm   

nie moge sie doczekac :)
 
 
 
paulina.m
Wciąż się uczę


Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 68
Skąd: Cz?stochowa
Wysłany: Pią Maj 01, 2009 9:23 pm   

Ciekawe ... ciekawe :)

A wogole ile prac wysłano ? ??
 
 
 
Anna 
Królowa forum


Pomogła: 3 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 395
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: Pią Maj 01, 2009 9:25 pm   

niestety malo;( zglosilo sie tylko 7 osob ;/
_________________
www.e-paznokcie.info
-------------------------------------------
Wyobraznia bez wiedzy moze stworzyc rzeczy piekne. Wiedza bez wyobrazni najwyzej doskonale.
Albert Einstein
 
 
 
elzbieta-nails 
Wciąż się uczę
elzbieta-nails


Wiek: 39
Dołączyła: 09 Kwi 2009
Posty: 31
Skąd: wielka brytania
Wysłany: Pon Maj 04, 2009 9:22 pm   

uu czemu tak malo chetnych bylo ?
 
 
 
paulina.m
Wciąż się uczę


Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 68
Skąd: Cz?stochowa
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 8:41 am   

Kiedy będą wyniki ? ??? Umarne z ciekawosci ...

Dziewczyny pewnie cuda przesłały :)
 
 
 
Anna 
Królowa forum


Pomogła: 3 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 395
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 8:51 am   

Myślę, że wyniki będą jeszcze dzisiaj. Cierpliwości kochane haha
_________________
www.e-paznokcie.info
-------------------------------------------
Wyobraznia bez wiedzy moze stworzyc rzeczy piekne. Wiedza bez wyobrazni najwyzej doskonale.
Albert Einstein
 
 
 
Anna 
Królowa forum


Pomogła: 3 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 395
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 8:52 am   

elzbieta-nails napisał/a:
uu czemu tak malo chetnych bylo ?


No właśnie sama tego nie rozumiem, bo nagrody są naprawdę warte zabawy :/ . no cóż trudno, moze następnym razem zgłosi sie wiecej osób
_________________
www.e-paznokcie.info
-------------------------------------------
Wyobraznia bez wiedzy moze stworzyc rzeczy piekne. Wiedza bez wyobrazni najwyzej doskonale.
Albert Einstein
 
 
 
elzbieta-nails 
Wciąż się uczę
elzbieta-nails


Wiek: 39
Dołączyła: 09 Kwi 2009
Posty: 31
Skąd: wielka brytania
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 11:07 am   

moze zamalo osob wiedzialo o konkursie?
 
 
 
elzbieta-nails 
Wciąż się uczę
elzbieta-nails


Wiek: 39
Dołączyła: 09 Kwi 2009
Posty: 31
Skąd: wielka brytania
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 12:24 pm   

Anna , mam prosbe przeslalam na konkurs 3 zdjecia paznokci. I stracily mi sie gdzies na poczcie. Bylaby szansa odeslania ich na moj e-mail?

z gory dzieki
 
 
 
Anna 
Królowa forum


Pomogła: 3 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 395
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 12:35 pm   

wiedziało dużo osób, a na pewno wszyscy z forum zostali powiadomieni.
Oczywiscie wysle Ci zdjęcia.
_________________
www.e-paznokcie.info
-------------------------------------------
Wyobraznia bez wiedzy moze stworzyc rzeczy piekne. Wiedza bez wyobrazni najwyzej doskonale.
Albert Einstein
 
 
 
elzbieta-nails 
Wciąż się uczę
elzbieta-nails


Wiek: 39
Dołączyła: 09 Kwi 2009
Posty: 31
Skąd: wielka brytania
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 6:41 pm   

dziekuje przyszly.
 
 
 
paulina.m
Wciąż się uczę


Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 68
Skąd: Cz?stochowa
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 8:55 pm   

:) Więc cierpliwie czekamy :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group