*** forum.e-paznokcie.info *** Strona Główna *** forum.e-paznokcie.info ***
Forum - zdobienie i pielegnacja paznokci

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odpadajacy ?el
Autor Wiadomość
ja 
Fanatyczka

Dołączyła: 11 Mar 2008
Posty: 265
Skąd: nysa-wroc?aw
  Wysłany: Wto Mar 11, 2008 1:18 pm   odpadajacy ?el

Mam problem i Bardzo prosz? o pomoc. Jestem samoukiem. U?ywam ?elu firmy Activ jednofazowego. Po odsuni?ciu skórek, zmatowieniu p?ytki paznokciowej, na?o?eniu primeru (po wyschni?ciu primeru) nak?adam ?el. Nie zalewam skórek poniewa? zawsze staram si? zachowa? cho? minimalna odleg?o?? do skórek. Mimo wszystko prawie za ka?dym razem po bokach paznokcia odchodzi mi ?el i nie wiem dlaczego, zw?aszcza ? e na tipsie jest wszystko ok. Najgorsze jest to ? e zawsze mojej siostrze (i tylko jej) po na?o?eniu ?elu na naturalne paznokcie (nie zak?adam jej tipsów), po 1-2 dniach jej odpada ?el w ca?o?ci wraz z ozdobami, a przed na?o?eniem ?elu odsuwam skórki, matowieje p?ytk? paznokciow?, nak?adam primer itp. Nie wiem gdzie robie b??d i B?agam o pomoc. :cry:
 
 
 
ja 
Fanatyczka

Dołączyła: 11 Mar 2008
Posty: 265
Skąd: nysa-wroc?aw
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 5:35 am   

Czy mój problem z odpadaniem w ca?o?ci ?elu z paznokci mojej siostrze mo?e by? zwi?zany z tym, ? e k?ad? za grub? warstw? ?elu?? :?:
 
 
 
Anna 
Królowa forum


Pomogła: 3 razy
Wiek: 38
Dołączyła: 15 Kwi 2007
Posty: 395
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 8:44 am