*** forum.e-paznokcie.info *** Strona Główna *** forum.e-paznokcie.info ***
Forum - zdobienie i pielegnacja paznokci

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak nak?ada? akryl?
Autor Wiadomość
marcelka1105
Raczkuję


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 3
Skąd: Sztum
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 8:17 pm   Jak nak?ada? akryl?

Kochane, zamówi?am sobie na allegro zestaw do paznokci na formie. Nie mam poj?cia co pokolei robi?, ?eby by?o dobrze. Nie chc? zarabia? tylko robi? sobie i mamie. Pomó?cie kochane bo jestem zielona, a ja -jak to ja- porywam sie z motyk? na s?once :-)

http://www.allegro.pl/ite...t_dla_niej.html
Ponadto powiedzcie czy mam cos dokupi?, ?eby mi sie lepiej robi?o?
 
 
 
Mamba333 
Wciąż się uczę


Dołączyła: 09 Lut 2008
Posty: 18
Skąd: Wa?brzych
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 7:15 pm   

Nie chc? by? niemila, ale jak patrz? na ten p?dzelek to nie wiem czy powinnam si? ?mia? czy p?aka?... :???:
Wygl?da on jakby by? po 3 latach u?ywania :???:
Przede wszystkim zrobi?a? b??d kupuj?c ten zestaw. Je?li chcesz, aby paznokcie by?y trwa?e to nie zale?y to tylko od twoich umiej?tno?ci, ale równie? od produktów na jakich pracujesz. Ja bym ci tego zestawu nie poleci?a, a jak patrz? na p?dzel to wr?cz przeciwnie! Na pocz?tek polecam kupi? porz?dny p?dzel, np. z SPN'u. Z w?asnego do?wiadczenia wiem, ? e dobry p?dzel znacznie u?atwia prace. Takie jest moje zdanie na ten temat :wink:
 
 
 
marcelka1105
Raczkuję


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 3
Skąd: Sztum
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 2:49 pm   

Wiesz kochana, tak to jest jak kto? sie nie zna :-) ale póki co nie stac mnie na rzeczy z SPN-u. Mo?e jak sie bardziej naucz? to zainwestuje, ale baaaaaardzo dziekuje za rad?
 
 
 
Mamba333 
Wciąż się uczę


Dołączyła: 09 Lut 2008
Posty: 18
Skąd: Wa?brzych
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 6:45 pm