*** forum.e-paznokcie.info ***
Forum - zdobienie i pielegnacja paznokci

Problemy z paznokciami - jak zrobic zeby paznokcie blyszczaly?

makrono - Pią Lis 13, 2009 2:45 pm
Temat postu: jak zrobic zeby paznokcie blyszczaly?
Czesc mam pytanie
W pracy widzialem paru kolesi z blyszczacymi, naturalnymi paznokciami. Jestem ciekawy jak to zrobic, a troche glupio mi sie zapytac. To jest kwestia nakladania na nie kremu czy jakies specjalnej 'polerki'? Jesli tak to w jaki sposob. Pewnie dla Was to nie problem a ja jestem w tym kompletnie 'zielony'. Prosze o jakies rady

Pozdrawiam,
Makrono

myszka9687 - Pią Lis 13, 2009 4:27 pm

Blyszczacy paznokiec to nie choroba :) no ale jesli juz zaczales w tym temacie to odpowiem. Zeby naturalny paznokiec sie tak swiecil to potrzebny jest ci specjalny pilniczek/polerka. Zazwyczaj jest podzielony na 2 lub 4 czesci od najwiekszej do najmniejszej ziarnistosci. Tak wlasnie krok po kroku traktujesz paznokcie. Polerke kupisz w kazdej drogerii
myszka9687 - Pią Lis 13, 2009 4:30 pm

Mala poprawka:) zaczynasz od najmniejszej a konczysz na najwiekszej ziarnistosci. Na polerkach zazwyczaj jest napis "krok 1" "krok 2" itd
4nails - Czw Gru 02, 2010 12:49 pm

Polerka to raz,jednak nie wiem czy po prostu nie mieli nałożonej odżywki i stad to świecenie się paznokci. Każdy może uzyskac taki efekt,wszystko jest kwestią odpowiedniej pielęgnacji.
4nails - Czw Lut 24, 2011 10:09 am

Wiele artykułów do przedłużania oraz pielęgnacji paznokci znajdziecie takze w naszym sklepie 4nails.pl Serdecznie Zapraszam!
domarant7 - Czw Lut 21, 2013 2:02 pm

Najprościej uzyskac efekt blyszczacych paznokci malujac je odzywka. Ja po kazdym umyciu obowiazkowo kremuje rece kremem do rak i paznokci teraz stosuje z koziego mleka.
natalka - Wto Mar 05, 2013 8:27 am

najprostszy sposób to użycie polerki, bardziej profesjonalny to manicure japoński, po którym nie tylko paznokcie będą odżywione i wzmocnione ale też będą pełne blasku
początkująca21 - Czw Sty 02, 2014 9:57 pm